CEC Bank atrage atenția asupra unei noi metode de fraudă care vizează clienții băncii. Conducerea băncii subliniază se conf
CEC Bank atrage atenția asupra unei noi metode de fraudă care vizează clienții băncii. Conducerea băncii subliniază se confruntă cu un val de tentative de fraudă prin care sunt solicitate informații personale sau bancare.
Potrivit CEC Bank, clienții pot fi contactați prin e-mail sau SMS de către persoane care pretind că fac parte din departamentele antifraudă ale băncilor și care, sub pretextul unei plăți suspecte, cer datele de pe card și codul de securitate. Chiar dacă CEC Bank a implementat mecanisme antifraudă și sisteme de securitate informatică pentru a-și proteja clienții și propriile sisteme de atacuri, infractorii continuă să atace. Cele mai multe tentative de fraudă online sunt de tip phishing.
Frauda online sau actul de tip phishing este o modalitate de păcălire a victimelor cu scopul de confirmare/colectare de date sau de a obține bani ilegal. Este important să fii vigilent deoarece poți primi…
Comentarii